• Nowy

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

0,00 zł
Brutto

AutorzyAdam FigielMagda Ziembińska

ISBN978-83-65648-98-3

Rok wydania2019

Strony132

Fragment

Językipolski

Nr produktu91BA692AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP. Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków. Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska Politechnika Białostocka

TematykaPolityka

AutorzyAdam FigielMagda Ziembińska

WydawnictwoEdu-Libri

Rok wydania2019

ISBN978-83-65648-98-3

Adam Figiel
91BA692AEB