• Nowy

Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym

0,00 zł
Brutto

AutorzyEdyta Pałuszyńska

ISBN978-83-7525-749-6

Rok wydania2012

Strony360

Językipolski

Nr produktu0AA178FFEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja porusza problemy dyskursu publicznego, mediów, działania dziennikarzy i ich rozmówców, a przede wszystkim strategii wykorzystywanych w trakcie zdarzeń komunikacyjnych. (...) Praca ma charakter interdyscyplinarny, dotyczy bowiem zagadnień lingwistycznych, komunikacyjnych, kulturowych, socjologicznych. Przyjęcie takiego oglądu wymaga ścisłości w definiowaniu pojęć, a także wielostronnej umiejętności w analizie materiału. Autorka pracy ma świadomość tej wielobiegunowości analizy, ale zaletą Jej pracy badawczej jest to, że nie traci z pola widzenia lingwistyki, tym samym językoznawstwo jest cały czas obecne, zarówno w założeniach metodologicznych, jak i w analizach.

TematykaJęzykoznawstwo

AutorzyEdyta Pałuszyńska

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2012

ISBN978-83-7525-749-6

0AA178FFEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7525-749-6