• Nowy

Metodologie badań medioznawczych

0,00 zł
Brutto

AutorzyTomasz Gackowski

ISBN978-83-7545-564-9

Rok wydania2014

Strony242

Językipolski

Nr produktu33EA7BD1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów masowych, należy bowiem uwzględnić różne grupy problemów. Każdy z nich mógłby, a nawet powinien być rozpatrywany z kilku punktów widzenia. Na książkę składają się e artykuły przygotowane przez kompetentnych autorów, w których w sposób ciekawy odnoszą się oni do wielu aspektów teoretycznych związanych z naukami o mediach. Dzięki takim opracowaniom pojawiają się wspólnie definiowane zjawiska, określane są problemy do rozwiązania, przyjmowane techniki i metody badań. Publikacja ta jest więc kolejnym krokiem na drodze do wypracowania założeń metodologicznych w środowisku medioznawczym w Polsce. Prof.. Dr hab.. Marek Jabłonowski, Uniwersytet Warszawski

TematykaKultura

AutorzyTomasz Gackowski

WydawnictwoAspra

Rok wydania2014

ISBN978-83-7545-564-9

33EA7BD1EB