• Nowy

Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku

47,77 zł
Brutto

AutorzyIwona Leonowicz-Bukała

ISBN978-83-7545-600-4

Rok wydania2015

Strony424

Językipolski

Nr produktu2B4CE9CDEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 47 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 47 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,47 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach mediów londyńskich, stanowi diagnozę kondycji prasy drukowanej i mediów internetowych, które po 1 maja 2004 r. coraz liczniej zaczęły powstawać w Londynie i innych miastach brytyjskich, a które dziś już nieco okrzepły. Niektóre czerpią z historii i dorobku tradycji – te wydają się nieco zastygłe w swoim myśleniu o współczesnej mobilności Polaków. Inne, młode, odżegnują się od przeszłości i patrzą w przyszłość, podobnie jak ich twórcy – emigranci lat dziewięćdziesiątych i poakcesyjni. I jedne, i drugie mają dziś swoje audytoria, są komuś potrzebne. O ich przyszłości zdecyduje czas i odbiorcy – Polacy w Wielkiej Brytanii. „Autorka wnosi istotny wkład do polskiej nauki o komunikowaniu w zakresie historii mediów oraz systemów medialnych. W polskiej literaturze przedmiotu nie powstała dotychczas praca naukowa w sposób tak kompleksowy traktująca temat mediów polskojęzycznych w Wielkiej Brytanii, ich funkcji oraz odbioru przez środowiska kilku fal polskiej imigracji w okresie po drugiej wojnie światowej. Cennym wkładem tej pracy jest zwłaszcza ukazanie roli Internetu dla możliwości rozwoju prasy, radiofonii i telewizji internetowej. [...] Autorka interesująco ukazała efemeryczność tych mediów, ich różnorodność, lokalizm i próby zwiększenia audytoriów, odmienność funkcjonowania, komercjalizację oraz wreszcie uzależnienie od kompetencji językowych odbiorców. [...] Zebrany materiał pozwolił autorce na zidentyfikowanie zarówno potrzeb odbiorców, jak i funkcji mediów, zarówno zakładanych, jak i faktycznie spełnianych oraz także krytycznej oceny efektów ich działania.” dr hab. Alicja Jaskiernia

TematykaKultura

AutorzyIwona Leonowicz-Bukała

WydawnictwoAspra

Rok wydania2015

ISBN978-83-7545-600-4

2B4CE9CDEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7545-600-4