• Nowy

Rynek mediów w Polsce

36,57 zł
Brutto

AutorzyJolanta Dzierżyńska-Mielczarek

ISBN978-83-7545-825-1

Rok wydania2018

Strony318

Fragment

Językipolski

Nr produktu276348BDEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 36 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 36 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,36 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej.

TematykaInformatyka

AutorzyJolanta Dzierżyńska-Mielczarek

WydawnictwoAspra

Rok wydania2018

ISBN978-83-7545-825-1

276348BDEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7545-825-1