• Nowy

Współpraca działu sprzedaży i marketingu

0,00 zł
Brutto

AutorzyPiotr Leśniewski

ISBN978-83-7677-343-8

Rok wydania2013

Strony8

Językipolski

Nr produktu57717723EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPiotr Leśniewski

WydawnictwoWiedza i Praktyka

Rok wydania2013

ISBN978-83-7677-343-8

57717723EB