• Nowy

Enterprise Miner

0,00 zł
Brutto

AutorzyMirosława LasekMarek Pęczkowski

ISBN978-83-235-2770-1

Rok wydania2013

Strony267

Językipolski

Nr produktuBF468C8AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach ryzyka kredytowego, promocji produktów i usług, prognozowaniu i planowaniu sprzedaży, przewidywaniu sukcesów kampanii reklamowych i sprzedaży produktów, badaniach rynku. Adresując tę publikację do studentów kierunków ekonomicznych, a także do analityków-praktyków autorzy ilustrują możliwości programu i metod przykładami analiz zbiorów danych z różnych dziedzin i źródeł.

TematykaInformatyka

AutorzyMirosława LasekMarek Pęczkowski

WydawnictwoWydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Rok wydania2013

ISBN978-83-235-2770-1

BF468C8AEB