• Nowy

Dobór metod oceny wybranych cech jakościowych żywności

13,91 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Pawlak-Lemańska

ISBN978-83-66199-19-4

Rok wydania2019

Strony183

Fragment

Językipolski

Nr produktu7631CA10EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W towaroznawstwie produktów spożywczych pojęcie jakości jest szeroko stosowane i odnosi się zarówno do produktu oraz producenta, jak i do konsumenta żywności. Jakość, rozumiana jako zaspokojenie lub przekroczenie oczekiwań klienta, w odniesieniu do żywności obejmuje wiele różnorodnych aspektów i determinowana jest przez szereg czynników. Jej złożony charakter oddaje termin „całkowitej jakości żywności” (ang. total food quality) obejmujący różnorodne cechy wynikające z natury produktu oraz z jego oceny przez konsumenta. Szereg opisujących produkt cech określa się za pomocą wachlarza technik i metod standaryzujących i obiektywizujących pomiar tych właściwości produktów spożywczych, które wpływają na percepcję i zakup przez potencjalnych konsumentów. Przedstawiona monografia jest publikacją wpisującą się w nurt interdyscyplinarnych badań dotyczących metod oceny i kontroli jakości żywności w sposób wielokierunkowy i holistyczny. Zawiera problemy naukowe z pogranicza takich dyscyplin, jak towaroznawstwo, marketing, zarządzanie jakością czy badania nad zachowaniem i psychologią konsumenta. Głównym celem pracy była ocena jakości wybranych produktów żywnościowych uwzględniająca charakterystykę ich cech i oczekiwań konsumenta z nimi związanych z wykorzystaniem metod fizykochemicznych, sensorycznych i konsumenckich. Do realizacji pracy wybrano kombinację zaawansowanych metod instrumentalnych oceniających jakość wewnętrzną produktu oraz metod wykorzystywanych w badaniach konsumenckich opartych na pomiarach poszerzonej jakości oczekiwanej i doświadczanej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKatarzyna Pawlak-Lemańska

WydawnictwoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rok wydania2019

ISBN978-83-66199-19-4

7631CA10EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66199-19-4