• Nowy

Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów

33,07 zł
Brutto

AutorzyAleksandra Burgiel

ISBN978-83-7875-202-8

Rok wydania2014

Strony369

Językipolski

Nr produktu4956A8BBEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 33 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 33 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,33 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwsze trzy mają charakter teoretyczny. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne tj. konsumpcję ostentacyjną, snobizm, a przede wszystkim naśladownictwo. Rozdział czwarty charakteryzuje uwarunkowania, które determinują występowanie zjawisk socjogennych w zachowaniach polskich konsumentów. W piątym rozdziale zaprezentowano kwestie metodyczne. Rozdziały szósty i siódmy prezentują wyniki przeprowadzonych badań.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAleksandra Burgiel

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2014

ISBN978-83-7875-202-8

4956A8BBEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-202-8