• Nowy

Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie

0,00 zł
Brutto

AutorzyDariusz M. Trzmielak

ISBN978-83-7969-140-1

Rok wydania2013

Strony348

Fragment

Językipolski

Nr produktuD225AAA4EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Podjęcie tematu Komercjalizacja wiedzy i technologii – determinanty i strategie wynika z trendów na rynkach międzynarodowych, które sprawiają, że badania naukowe są w centrum zainteresowań firm, szczególnie w takich branżach, jak: biotechnologia, nanotechnologia, energetyka odnawialna, medycyna, bioinformatyka, inżynieria materiałowa, elektronika, paliwa energetyczne. Rozwój nowych technologii staje się priorytetem strategii Unii Europejskiej, Polski, regionów, ośrodków badawczych i podmiotów gospodarczych. Podstawowym założeniem niniejszej dysertacji stała się teza, że zmiany dokonujące się pod wpływem globalizacji, integracji europejskiej, tempa prowadzenia badań naukowych i rozwoju nowych technologii na rynkach światowych, wzrostu konkurencyjności opartej na innowacyjności mają wpływ na zarządzanie wynikami badań przed wprowadzeniem nowych technologii i produktów na rynek. Celem rozprawy jest wskazanie podstawowych czynników kształtujących proces komercjalizacji w polskich przedsiębiorstwach i organizacjach naukowo-badawczych na tle innych krajów.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyDariusz M. Trzmielak

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2013

ISBN978-83-7969-140-1

D225AAA4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7969-140-1