• Nowy

Innowacje w marketingu banków detalicznych

0,00 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Kieżel

ISBN978-83-7875-494-7

Rok wydania2018

Strony191

Językipolski

Nr produktu6E623978EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w bankach detalicznych, szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji. Istotnym celem jest też zidentyfikowanie znaczenia klientów indywidualnych i innych podmiotów w innowacyjnych działaniach banków oraz określenie czynników stymulujących i ograniczających tę aktywność. Ważnym zadaniem w pracy jest również przedstawienie jej dominujących form realizowanych przez podmioty sektora bankowego. Studia literaturowe dowodzą istnienia luki w warstwie teoretycznej i empirycznej badań nad innowacjami w bankach detalicznych oraz odbiorem tych działań przez klientów docelowych. Brakuje kompleksowych publikacji i opracowań, w których zagadnienia innowacji realizowanej w bankach byłyby powiązane z postrzeganiem ich przez klientów indywidualnych i zakresem korzystania z nich. Podjęta problematyka jest rozbudowana i wielowątkowa – dotyczy innowacji w marketingu banków detalicznych oraz sposobu odbioru i zakresu korzystania z nich przez klientów indywidualnych. Zakres przedmiotowy pracy obejmuje innowacje w działalności banków detalicznych ze szczególnym uwzględnieniem sfery marketingu realizowanego przez te podmioty. Zakres podmiotowy obejmuje banki detaliczne działające na rynku polskim i ich klientów. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zaprezentowano innowacje w sektorze banków detalicznych w świetle ujęć teoretycznych. Rozdział drugi poświęcono uwarunkowaniom zewnętrznym działalności innowacyjnej banków. W rozdziale trzecim zaprezentowano stan sektora bankowego w Polsce od strony podażowej oraz popytowej. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych wśród menedżerów banków detalicznych dotyczących ich działalności innowacyjnej oraz zachowań klientów indywidualnych wobec działalności innowacyjnej tych podmiotów. Dokonano tu też charakterystyki próby badawczej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMałgorzata Kieżel

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2018

ISBN978-83-7875-494-7

6E623978EB