• Nowy

Strategia biznesowa

25,50 zł
Brutto

AutorzyBrian Tracy

ISBN978-83-8087-825-9

Rok wydania2017

Czas2:32:00

Fragment

Językipolski

Nr produktu1FBCAF13AB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 25 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 25 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,25 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Strategia biznesowa to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy. Dowiesz się z niej, jak: • Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego. • Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi. • Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych. • Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji. • Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii. • Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. I wiele, wiele więcej. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBrian Tracy

TłumaczKonrad Pawłowski

LektorRobert Michalak

WydawnictwoMT Biznes

Rok wydania2017

ISBN978-83-8087-825-9

Brian Tracy
1FBCAF13AB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8087-825-9