• Nowy

Program lojalnościowy

0,00 zł
Brutto

AutorzyUrszula Chrąchol-Barczyk

ISBN978-83-65648-86-0

Rok wydania2018

Strony120

Fragment

Językipolski

Nr produktu46628393EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyUrszula Chrąchol-Barczyk

WydawnictwoEdu-Libri

Rok wydania2018

ISBN978-83-65648-86-0

46628393EB