• Nowy

Biznes we współczesnej gospodarce

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-7969-975-9

Rok wydania2016

Strony162

Fragment

Językipolski

Nr produktu2C584A02EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Osiągnięcie sukcesu w biznesie wymaga uporządkowanej i aktualnej wiedzy na temat strategii oraz sposobów funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku krajowym i międzynarodowym. Poruszane w podręczniku zagadnienia dotyczą ważnych współcześnie aspektów tej działalności. Omówiono i bogato zilustrowano praktycznymi przykładami transakcje międzynarodowe, e-biznes, planowanie strategiczne, a także narzędzia budowania zaufania otoczenia do firmy, tj. ekooznaczenia, systemy zarządzania środowiskowego i zasady savoir-vivre’u dla menedżerów. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także osób zainteresowanych działalnością biznesową, np. przedsiębiorców, doradców, konsultantów i przedstawicieli administracji publicznej.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-7969-975-9

2C584A02EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7969-975-9