• Nowy

Mapy recepcji reklamy

0,00 zł
Brutto

AutorzyAdam Grzegorczyk

ISBN978-83-208-2127-7

Rok wydania2013

Strony211

Językipolski

Nr produktuD9B2A946EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAdam Grzegorczyk

WydawnictwoPWE

Rok wydania2013

ISBN978-83-208-2127-7

D9B2A946EB