• Nowy

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji

27,24 zł
Brutto

AutorzyMaciej Mitręga

ISBN978-83-7875-439-8

Rok wydania2018

Strony259

Językipolski

Nr produktu3471AB6AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 27 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 27 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,27 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w „atlasie” dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMaciej Mitręga

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2018

ISBN978-83-7875-439-8

3471AB6AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-439-8