• Nowy

Reklama

0,00 zł
Brutto

AutorzyJacek Kall

ISBN978-83-208-2117-8

Rok wydania2013

Strony191

Językipolski

Nr produktu8D236EFBEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJacek Kall

WydawnictwoPWE

Rok wydania2013

ISBN978-83-208-2117-8

Jacek Kall
8D236EFBEB