• Nowy

Strategia marketingu narracyjnego w Policji

0,00 zł
Brutto

AutorzyJadwiga Stawnicka

ISBN978-83-64927-89-8

Rok wydania2014

Strony150

Fragment

Językipolski

Nr produktu0C78A731EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.

TematykaWojskowość Militaria

AutorzyJadwiga Stawnicka

WydawnictwoAkademia WSB

Rok wydania2014

ISBN978-83-64927-89-8

0C78A731EB