• Nowy

Marketing terytorialny

20,51 zł
Brutto

AutorzyRobert Stępowski

ISBN978-83-943737-6-4

Rok wydania2017

Strony164

Fragment

Językipolski

Nr produktu4C6831CCEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 20 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 20 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,20 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku? Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook. Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyRobert Stępowski

WydawnictwoROSTER

Rok wydania2017

ISBN978-83-943737-6-4

4C6831CCEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-943737-6-4