• Nowy

Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw

18,91 zł
Brutto

ISBN978-83-7814-577-6

Rok wydania2016

Strony98

Fragment

Językipolski

Nr produktu1E85DEF6EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 18 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 18 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,18 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza monografia jest poświęcona problematyce wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Celem monografii jest przedstawienie koncepcji teoretycznych i doświadczeń empirycznych dotyczących wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Zaprezentowane zagadnienia stanowią efekt badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Rozważania przedstawione w poszczególnych rozdziałach mogą stanowić inspirację nie tylko dla kolejnych badaczy tych ważnych zagadnień na gruncie nauk o zarządzaniu, ale także zawierają wskazówki dla praktyków biznesu podejmujących działania w kierunku wdrażania innowacji i budowania przewagi konkurencyjnej. Monografia może okazać się również przydatna jako literatura uzupełniająca w procesach dydaktycznych prowadzonych na studiach licencjackich, inżynierskich, magisterskich oraz doktoranckich w dyscyplinie nauk o zarządzaniu.

TematykaTechnika

WydawnictwoOficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej

Rok wydania2016

ISBN978-83-7814-577-6

1E85DEF6EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7814-577-6