• Nowy

Kreowanie informacji. Media relations

0,00 zł
Brutto

AutorzyWojciech Jabłoński

ISBN978-83-01-17727-0

Rok wydania2006

Strony180

Fragment

Językipolski

Nr produktuFB03E458EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, czwarta władza, media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy – m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania wydarzeń na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.

TematykaPolityka

AutorzyWojciech Jabłoński

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2006

ISBN978-83-01-17727-0

FB03E458EB