• Nowy

Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych

0,00 zł
Brutto

AutorzyAndrzej Grabarczuk

ISBN978-83-63434-64-9

Rok wydania2015

Strony353

Fragment

Językipolski

Nr produktuF0597381EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić możemy – analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach – jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia. Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana ku przestrodze. Prof. Mariusz Czubaj

TematykaHistoria Archeologia

AutorzyAndrzej Grabarczuk

WydawnictwoKatedra Wydawnictwo Naukowe

Rok wydania2015

ISBN978-83-63434-64-9

F0597381EB