• Nowy

Psychologia konsumenta

0,00 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna StasiukDominika Maison

ISBN978-83-01-19134-4

Rok wydania2014

Strony460

Fragment

Językipolski

Nr produktuA93DEDD5EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek zostały poparte wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książka opisuje zachowania konsumenckie z trzech punktów widzenia: – podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), – analizy procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, – praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

TematykaPsychologia

AutorzyKatarzyna StasiukDominika Maison

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2014

ISBN978-83-01-19134-4

A93DEDD5EB