• Nowy

Mody w kulturze i literaturze popularnej

9,91 zł
Brutto

ISBN978-83-242-1584-3

Rok wydania2011

Strony428

Językipolski

Nr produktu387ED388EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 9 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 9 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,09 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

„Popkultura jest jak moda – wzorem zmiany społecznej, w której pojedyncze formy stają się akceptowane i znajdują powszechne uznanie. Aby analizować te dwa fenomeny, należy przypatrzeć się mechanizmom uzyskiwania ogólnej aprobaty. Literatura i kultura popularna pojawiają się jako proces społecznej selekcji, którego kierunek wynika z ogólnego kierunku »wspólnotowego smaku«. Ów stadny gust jest wyrażany i reprodukowany właśnie w modzie. To podstawowa kategoria estetyczna, która mówi najwięcej o zbiorowych upodobaniach, widocznych żądzach i uśpionych instynktach”.

TematykaSocjologia

WydawnictwoUniversitas

Rok wydania2011

ISBN978-83-242-1584-3

387ED388EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-242-1584-3