• Nowy

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

0,00 zł
Brutto
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

AutorzyEwelina Masiarz

ISBN978-83-8083-162-9

Rok wydania2016

Strony63

Fragment

Językipolski

Nr produktu556514FDEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social? Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyEwelina Masiarz

WydawnictwoNovae Res

Rok wydania2016

ISBN978-83-8083-162-9

556514FDEB