• Nowy

Rewolucja social media

24,50 zł
Brutto

AutorzyMichał Sadowski

ISBN978-83-246-7230-1

Rok wydania2014

Czas4:51:00

Fragment

Językipolski

Nr produktu0D240376AB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 24 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 24 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,24 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów. Monitoring marki Social Media ROI Obsługa klienta online Wsparcie sprzedaży. Social Business Ochrona reputacji Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMichał Sadowski

LektorMarcin Fugiel

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2014

ISBN978-83-246-7230-1

0D240376AB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-246-7230-1