• Nowy

Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media

0,00 zł
Brutto

AutorzyDaria DobrołęckaPiotr Dobrołęcki

ISBN978-83-63879-77-8

Rok wydania2016

Strony385

Językipolski

Nr produktu6B9AF89AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: 1. Wprowadzenie 2. Targi książki w Polsce 3. Instytucje kultury 4. Szkolnictwo wyższe 5. Fundacje 6. Organizacje 7. Nagrody 8. Media 9. Agencje literackie

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyDaria DobrołęckaPiotr Dobrołęcki

WydawnictwoJirafa Roja

Rok wydania2016

ISBN978-83-63879-77-8

6B9AF89AEB