• Nowy

Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19

26,83 zł
Brutto

ISBN978-83-683-9437-5

Rok wydania2024

Strony122

Fragment

Językipolski

Nr produktuC5B9B836EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 26 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 26 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,26 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem monografii jest identyfikacja postaw konsumenckich wobec innowacyjnych rozwiązań stosowanych w handlu detalicznym wraz z ich uwarunkowaniami i skutkami, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu pandemii COVID-19. Struktura książki obejmuje wstęp, trzy rozdziały problemowe, zakończenie, bibliografię i załącznik, w którym zamieszczono kwestionariusz ankiety. Zrozumienie tego, w jaki sposób konsumenci reagują na innowacje, ma ogrom­ne znaczenie dla rozwoju handlu detalicznego, gdyż postawy konsumentów wpły­wają na akceptację lub opór wobec nowych rozwiązań. Umieszczenie badań w kon­tekście pandemii COVID-19 jest ważne z punktu widzenia jej znaczenia dla procesów adaptacyjnych do nowych warunków rynkowych oraz określenia możliwości i barier dalszego rozwoju innowacji. Monografia ma także znaczenie aplikacyjne, dostarcza bowiem wskazówki dla praktyków i decydentów związanych z sektorem handlu detalicznego, które mogą wspierać ich decyzje i działania związane z wprowadzaniem i rozwojem innowacyj­nych rozwiązań.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Rok wydania2024

ISBN978-83-683-9437-5

C5B9B836EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-683-9437-5