• Nowy

Segmentacja rynku na podstawie preferencji konsumentów z zastosowaniem modeli klas ukrytych w środowisku R

32,24 zł
Brutto

AutorzyTomasz BartłomowiczAndrzej Bąk

ISBN978-83-68394-63-4

Rok wydania2025

Strony184

Fragment

Językipolski

Nr produktuE271DA5CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 32 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 32 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,32 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Monografia prezentuje współczesne, ilościowe podejście do segmentacji rynku oparte na modelach klas ukrytych (LCA), podkreślając ich potencjał w badaniach marketingowych. Autorzy omawiają kluczowe zagadnienia związane z preferencjami i zachowaniami konsumentów, jak również zagadnienia związane z klasyfikacją i analizą skupień. W części empirycznej przedstawiono przykłady zastosowania LCA z wykorzystaniem pięciu pakietów programu R (LCAvarsel, poLCA, stepmixr, multilevLCA, flexmix), wskazując ich funkcjonalność i przydatność w badaniach rynkowych. Całość publikacji uzupełniają studia przypadków, które krok po kroku ilustrują praktyczne wykorzystanie modeli klas ukrytych w procesie segmentacji rynku opartej na preferencjach konsumentów.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyTomasz BartłomowiczAndrzej Bąk

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Rok wydania2025

ISBN978-83-68394-63-4

E271DA5CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-68394-63-4