• Nowy

Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach

46,57 zł
Brutto

AutorzyAdam FigielEwa KozieńBober Tomasz

ISBN978-83-68441-08-6

Rok wydania2025

Strony100

Fragment

Językipolski

Nr produktuEC1A8727EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 46 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 46 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,46 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gospodarki, w której coraz większe znacznie mają platformy internetowe, jest szczególnie cenne. /.../ Monografia jest cenną pozycją dla studentów marketingu wszystkich szczebli edukacji, ale także pomocniczo dla innych kierunków, związanych z innowacjami, wpływem społecznym i analityką − szczególnie ze względu na wskaźniki wpływu treści generowanych przez użytkowników (UGC) na wartość marki i zwrot z inwestycji. Skorzystać z publikacji mogą też menedżerowie korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw i instytucji, którzy odpowiedzialni są za tworzenie i zarządzanie wizerunkiem. Na końcu publikację polecić można czytelnikom spoza kręgu specjalistów, osobom ciekawym zachodzących trendów w gospodarce, społeczeństwie, kulturze. Monografia oprócz cennych walorów naukowych ma też aspekt popularnonaukowy (co jest obecnie ważne jako tzw. 3. kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych), jest napisana łatwym językiem, a specjalistyczne i angielskie terminy są objaśniane i tłumaczone, tak aby były zrozumiałe nawet dla nieobytego w temacie czytelnika. Fragment recenzji dr hab. Dariusza Fatuły, prof. UAFM

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAdam FigielEwa KozieńBober Tomasz

WydawnictwoEdu-Libri

Rok wydania2025

ISBN978-83-68441-08-6

Adam Figiel
EC1A8727EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-68441-08-6