• Nowy

Marketing HD: holistyczny i digitalowy. Studium teoretyczno-empiryczne

35,57 zł
Brutto

AutorzyNatalia Przybylska

ISBN978-83-7348-952-3

Rok wydania2025

Strony96

Fragment

Językipolski

Nr produktuECE3F2E1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 35 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 35 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,35 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W monografii przedstawiono zakres oraz formy współwystępowania i uzupełnia­nia się dwóch ugruntowanych teorii współczesnego marketingu, to znaczy marketingu digitalowego i holistycznego. Przeanalizowano też, jakie kompetencje oraz działania są istotne z punktu widzenia praktyków pracujących na co dzień w obszarze marketingu. Cel pracy ma charakter poznawczy i aplikacyjny. Charakter poznawczy dotyczy uporząd­kowania pojęć oraz ich wzajemnych relacji. Aplikacyjność to rozpoznanie ról, zadań oraz umiejętności oczekiwanych od specjalistów marketingu cyfrowego, przede wszystkim na wczesnym etapie kariery, a następnie przełożenie wyników na rekomendacje dla kształce­nia i praktyki zarządczej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyNatalia Przybylska

WydawnictwoPolitechnika Gdańska

Rok wydania2025

ISBN978-83-7348-952-3

ECE3F2E1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7348-952-3