• Nowy

Mechanizmy skandalizacji. Dlaczego nie można ufać mediom, kiedy przychodzi co do czego?

37,99 zł
Brutto

AutorzyHans Mathias Kepplinger

ISBN978-83-226-4557-4

Rok wydania2025

Strony214

Fragment

Językipolski

Nr produktu20548682EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 37 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 37 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,37 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Dlaczego krytyka jednych nieprawidłowości wywołuje wielkie skandale, a kiedy indziej rozchodzi się po kościach? Dlaczego w trakcie skandalu większość ludzi oburza się na wydarzenie, które potem zupełnie przestaje ich obchodzić? I dlaczego wszyscy uwikłani w skandal uważają się za ofiary mediów, nawet kiedy przyznają się do błędów, które im się zarzuca? Hans Mathias Kepplinger odpowiada na te i inne pytania w szesnastu, trzymających w napięciu i przystępnie napisanych rozdziałach. Analizuje również negatywne skutki uboczne skandali, a także to, czy bardziej wyjaśniają, czy raczej zaciemniają obraz świata. Podstawą tych analiz są szczegółowe studia wielkich skandali, w ramach których przeprowadzono setki wywiadów z dziennikarzami, politykami i menedżerami oraz przeanalizowano tysiące doniesień prasowych, radiowych i telewizyjnych. Rezultatem tych badań jest empiryczna teoria skandalu, która pozwala zrozumieć dynamikę bieżących skandali. „W tym sensie — a zwłaszcza w odniesieniu do subtelnych mechanizmów skandalizacji — Kepplinger przedstawia opracowanie, które ze względu na intensywność badań zasługuje tylko na jedną rekomendację: koniecznie przeczytać!” (deutscher-buchmarkt.de).

TematykaPsychologia

AutorzyHans Mathias Kepplinger

TłumaczAdam Warzecha

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Rok wydania2025

ISBN978-83-226-4557-4

20548682EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-226-4557-4