• Nowy

Kryzysy, media i emocje. Modelowanie nastrojów opinii publicznej w dobie fake newsów i sztucznej inteligencji

71,31 zł
Brutto

AutorzyBarbara Orzeł

ISBN978-83-226-4462-1

Rok wydania2025

Strony416

Fragment

Językipolski

Nr produktu86D47599EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 71 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 71 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,71 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o „świecie, który wypadł z formy”, o tematach kryzysowych, które „zasilane” kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...

TematykaSocjologia

AutorzyBarbara Orzeł

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Rok wydania2025

ISBN978-83-226-4462-1

86D47599EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-226-4462-1