• Nowy

Kościół na rynku

23,97 zł
Brutto

AutorzyKs. Andrzej Draguła

ISBN978-83-66769-01-4

Rok wydania2020

Strony382

Fragment

Językipolski

Nr produktu1E9D6FD5EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 23 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 23 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,23 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje, że Kościół powinien uczyć się od marketingowców m.in. metod badania potrzeb oraz rozpoznawania mechanizmów rządzących ludzkimi wyborami. Pozwoli to spojrzeć na wiele starych metod duszpasterskich z nowego punktu widzenia. Wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKs. Andrzej Draguła

WydawnictwoWięź

Rok wydania2020

ISBN978-83-66769-01-4

1E9D6FD5EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66769-01-4