• Nowy

Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej pokolenia Z

19,91 zł
Brutto

AutorzyAgnieszka RoguskaAlicja Antas-Jaszczuk

ISBN978-83-66541-14-6

Rok wydania2020

Strony154

Językipolski

Nr produktu82E1F33DEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 19 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 19 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,19 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W przekazywanej do rąk czytelnika książce podjęto próbę identyfikacji tendencji oraz postaw i zachowań konsumenckich osób studiujących, urodzonych po 1995 roku, reprezentantów pokolenia Z, których poglądy, wyobrażenia, postawy, zachowania niewątpliwie będą miały przełożenie na sposób i jakość podejmowanych działań i innowacyjność w obszarze konsumpcji i dekonsumpcji w przyszłości.

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyAgnieszka RoguskaAlicja Antas-Jaszczuk

WydawnictwoUniwersytet w Siedlcach

Rok wydania2020

ISBN978-83-66541-14-6

82E1F33DEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66541-14-6