• Nowy

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTA NA RYNKU NOWYCH TECHNOLOGII I WYBRANYCH RYNKACH USŁUG

38,49 zł
Brutto

ISBN978-83-8030-704-9

Rok wydania2024

Strony212

Językipolski

Nr produktu4D88312EEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 38 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 38 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,38 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Wraz z rozwojem technologii cyfrowych społeczeństwa stanęły u progu rewolucji technologicznej, która prowadzi do transformacji zachowań i sposobu ich życia. Innowacje rozwijają się z zawrotną prędkością, generując nowe rozwiązania w bezprecedensowym tempie. Rzeczywistość stopniowo przenika się ze światem wirtualnym, przy czym coraz większy nacisk kładziony jest na rozwój zrównoważony. Pionierskie innowacje na nowo definiują przyszłość zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorstw. Wprowadzanie szeregu nowych technologii, obejmujących zaawansowane rozwiązania cyfrowe oraz coraz bardziej zautomatyzowane innowacje, poprawia jakość życia konsumentów, ale zarazem stanowi źródło wielu zagrożeń. Na znaczeniu zyskuje również bezpieczeństwo konsumenta na rynku nowych technologii cyfrowych jako zagadnienie współczesnego marketingu. W niniejszej monografii przedstawiono bezpieczeństwo konsumenta na rynku nowych technologii cyfrowych oraz na wybranych rynkach usług z różnych perspektyw badawczych. Publikację podzielono na dwie części, które dotyczą odpowiednio bezpieczeństwa konsumenta na rynku nowych technologii oraz bezpieczeństwa konsumenta na wybranych rynkach usług. W części pierwszej znajduje się siedem rozdziałów, w których poruszono szereg zagadnień dotyczących bezpieczeństwa konsumenta w dobie wirtualizacji życia społeczno- gospodarczego, sztucznej inteligencji w działalności marketingowej, możliwości i sposobów wykorzystania nowoczesnych narzędzi cyfrowych, a także bezpieczeństwa ich pobierania i użytkowania. Część druga składa się z sześciu rozdziałów, w których wskazano na bezpieczeństwo konsumenta na wybranych rynkach usług, m.in. turystyki medycznej, e-commerce, finansowym oraz usług hotelowych. Przedstawiono również problematykę influencer marketingu oraz możliwych zagrożeń dla konsumenta wynikających z nieetycznych zachowań influencerów. Zwrócono uwagę na związek między sytuacją finansową konsumenta a poczuciem jego bezpieczeństwa, zwłaszcza w sytuacji rosnących kosztów życia, wysokiej inflacji i niepewności gospodarczej. Wskazano również okoliczności i motywy zadłużania się konsumentów oraz problemy ze spłatą należności i rosnące poczucie zagrożenia utratą podstaw egzystencji ekonomicznej. Prezentowana problematyka dotyczy zagadnień istotnych dla każdego konsumenta, ponieważ bezpieczeństwo jest podstawową determinantą jego aktywności rynkowej. Mamy nadzieję, że niniejsza publikacja spotka się z Państwa życzliwym przyjęciem. Szczególne podziękowania składamy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji za dofinansowanie publikacji. Dziękujemy także Federacji Konsumentów za wkład merytoryczny w powstanie niniejszej monografii.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoSzkoła Główna Handlowa

Rok wydania2024

ISBN978-83-8030-704-9

4D88312EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8030-704-9