• Nowy

POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE. Na przykładzie rynków Azjatyckiego

34,40 zł
Brutto

AutorzyJerzy Pietrucha

ISBN978-83-8030-680-6

Rok wydania2024

Strony202

Językipolski

Nr produktu3E4FCB91EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 34 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 34 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,34 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Ekspansja zagraniczna to naturalny etap rozwoju przedsiębiorstwa. Wybór strategii wejścia na nowe, dynamicznie zmieniające się rynki, może być wyzwaniem pełnym niepewności i ryzyka. Jak świadomie podjąć tę decyzję? Odpowiedź tkwi w potencjale relacyjnym – sieci relacji, które przedsiębiorstwo buduje z kluczowymi interesariuszami. W najnowszej publikacji Oficyny Wydawniczej SGH p.t. „POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE. Przykład rynków azjatyckiego i afrykańskiego”, dr inż. Jerzy Pietrucha przedstawia unikalny model wyboru strategii wejścia na rynki wschodzące oparty na potencjale relacyjnym przedsiębiorstwa, uwzględniając bariery i przesłanki internacjonalizacji, interesariuszy zewnętrznych oraz atrybuty potencjału relacyjnego. Publikacja to przede wszystkim praktyczny przewodnik, który może pomóc przedsiębiorcom i menedżerom zrozumieć, jak relacje z lokalnymi partnerami, klientami i instytucjami otoczenia biznesu mogą stać się kluczem do sukcesu. Dowiedz się, jaka strategia jest najlepsza dla Twojej firmy, poznaj potencjalne bariery. Ta książka to źródło wiedzy dla przedsiębiorców, menedżerów, studentów zarządzania oraz doradców i konsultantów zainteresowanych ekspansją na rynki wschodzące. Sięgnij po tę książkę i otwórz drzwi do sukcesu na rynkach Azji i Afryki!

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJerzy Pietrucha

WydawnictwoSzkoła Główna Handlowa

Rok wydania2024

ISBN978-83-8030-680-6

3E4FCB91EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8030-680-6