• Nowy

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

23,90 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Konefał

ISBN978-83-8373-830-7

Rok wydania2025

Strony80

Fragment

Językipolski

Nr produktu842D543AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 23 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 23 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,23 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

TematykaPoradniki

AutorzyKatarzyna Konefał

WydawnictwoNovae Res

Rok wydania2025

ISBN978-83-8373-830-7

842D543AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8373-830-7