• Nowy

Neuronauka a marketing

78,32 zł
Brutto

AutorzyHenryk Mruk

ISBN978-83-972829-4-0

Rok wydania2025

Czas3:55:41

Językipolski

Nr produktuFF1C012AAB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 78 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 78 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,78 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autor podejmuje kluczowe tematy, które kształtują dzisiejszy świat biznesu. Wskazuje, jak współpraca może stać się akceleratorem wzrostu i rozwoju oraz jak nowe technologie – w tym sztuczna inteligencja i świat wirtualny – wpływają na marketing, komunikację i decyzje konsumentów. Ważnym aspektem książki jest również wrażliwość społeczna oraz rola odpowiedzialności producenckiej, marketingowej i konsumenckiej w budowaniu zrównoważonego rynku. Jednym z kluczowych wątków jest ewolucja marketingu, w tym coraz bardziej istotne zjawisko demarketingu, czyli świadomego ograniczania popytu w celu dbałości o wartości etyczne, środowisko czy jakość relacji z klientami. Autor analizuje także mechanizmy kreowania potrzeb konsumenckich i pokazuje, jak nowoczesne technologie wpływają na decyzje zakupowe. To książka, która nie tylko dostarcza wiedzy, ale także skłania do refleksji i aktywnego udziału w procesie uczenia się. Profesor Henryk Mruk zaprasza czytelników do intelektualnej przygody, zamieszczając w książce mini case studies – krótkie scenariusze problemowe, które pomagają w praktycznym zastosowaniu omawianych koncepcji. Dzięki temu każdy może przełożyć teorię na własne doświadczenia i realne działania w biznesie. Neuronauka a marketing to pozycja dla tych, którzy chcą spojrzeć na marketing nie tylko przez pryzmat strategii sprzedażowych, ale także przez głębsze zrozumienie mechanizmów ludzkiego umysłu i emocji. To książka o ludziach, dla ludzi – napisana z pasją, w sposób inspirujący i otwierający nowe horyzonty myślenia.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyHenryk Mruk

LektorDariusz Klimek

WydawnictwoImpetus

Rok wydania2025

ISBN978-83-972829-4-0

Henryk Mruk
FF1C012AAB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-972829-4-0