• Nowy

Humour in Relevance Theory. A Pragmatic Analisys of Jokes

14,58 zł
Brutto

AutorzyMagdalena Wieczorek

ISBN978-83-7051-959-9

Rok wydania2019

Strony130

Językipolski

Nr produktu46C75794EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 14 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 14 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,14 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem monografii jest pragmatyczna analiza wybranych typów dowcipów w świetle Teorii Relewancji. Charakterystyka została przeprowadzona w oparciu o klasyfikację Francisco Yusa. Praca składa się z trzech części. Dwa pierwsze rozdziały stanowią wprowadzenie teoretyczne do analizy przedstawionej w rozdziale trzecim. Znalazły się w nim wybrane typy dowcipów według klasyfikacji Francisco Yusa (2008), która została poszerzona o inne typy humoru.

TematykaJęzykoznawstwo

AutorzyMagdalena Wieczorek

WydawnictwoUniwersytet w Siedlcach

Rok wydania2019

ISBN978-83-7051-959-9

46C75794EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7051-959-9