• Nowy

Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne

70,56 zł
Brutto

AutorzyMaciej KruśLucyna StaniszewskaSławomir Pawłowski

ISBN978-83-8390-348-4

Rok wydania2025

Strony156

Językipolski

Nr produktu3AD53C84EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 70 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 70 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,70 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja kompleksowo omawia prawne i legislacyjne aspekty uchwał reklamowych, których celem jest zapewnienie ładu przestrzennego, ochrona krajobrazu, środowiska i bezpieczeństwa, oraz zapobieganie nadmiernemu natężeniu reklam. Opierając się na orzecznictwie sądów powszechnych i administracyjnych i poglądach doktryny autorzy przedstawili zagadnienia dotyczące m.in.: • konstytucyjności przepisów uchwał krajobrazowych, tj. problematykę tzw. wywłaszczenia krajobrazowego, ze szczególnym uwzględnieniem zasady państwa prawnego; • audytu krajobrazowego w zestawieniu z uchwałą reklamową; • korelacji między uchwałą krajobrazową a zasadą dobrego sąsiedztwa przy ustalaniu warunków zabudowy dla obiektów reklamowych; • reklamy cyfrowej i light pollution; • nieuczciwej reklamy w przestrzeni publicznej, a także wskazali na zmiany, które powinny zostać wdrożone zarówno na szczeblu ustawodawczym, jak i samorządowym. Artykuły zawarte w publikacji powstały na podstawie referatów wygłoszonych przez autorów podczas konferencji zorganizowanej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu we współpracy z Wydziałem Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania. Opracowanie przeznaczone jest dla prawników, architektów, urbanistów oraz pracowników administracji publicznej. Zainteresuje przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności odpowiedzialnych za zagadnienia związane z planowaniem przestrzennym.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyMaciej KruśLucyna StaniszewskaSławomir Pawłowski

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2025

ISBN978-83-8390-348-4

Maciej Kruś
3AD53C84EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8390-348-4