• Nowy

Współczesny marketing i profesjonalna sprzedaż. Era cyfrowa, obywatel sieci, współczesny sprzedawca

0,00 zł
Brutto

AutorzyWioletta WeredaJoanna Kowalska

ISBN978-83-7938-308-5

Rok wydania2021

Strony270

Językipolski

Nr produktuB5A7CA9DEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Monografia dotyczy bardzo istotnego z punktu widzenia teorii i praktyki zarządzania problemu, którym jest współczesny marketing i profesjonalna sprzedaż. Monografia zawiera bardzo bogatą treść teoretyczną, jak i oryginalne badania Autorek poświęcone temu zagadnieniu. Z pewnością będzie się cieszyć ona zainteresowaniem, zarówno wśród praktyków, jak i teoretyków zarządzania. (Z recenzji dr. hab. Adam Jabłońskiego, prof. WSB w Poznaniu) Monografia stanowi solidne wsparcie narzędziowe służące menedżerom i działom marketingu w przedsiębiorstwach różnorodnych branż. Może ona służyć też studentom w opanowaniu wiedzy na temat współczesnego marketingu i profesjonalnej sprzedaży w warunkach rynku, na którym coraz większą rolę odgrywają media cyfrowe (...). (Z recenzji dr. hab. Beaty Domańskiej-Szarugi, prof. UPH w Siedlcach)

TematykaTechnika

AutorzyWioletta WeredaJoanna Kowalska

WydawnictwoWojskowa Akademia Techniczna

Rok wydania2021

ISBN978-83-7938-308-5

B5A7CA9DEB