• Nowy

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

15,12 zł
Brutto

ISBN978-83-8088-079-5

Rok wydania2016

Strony266

Fragment

Językipolski

Nr produktu5EF8F7F3EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 15 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 15 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,15 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne. Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s. Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-8088-079-5

5EF8F7F3EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8088-079-5