• Nowy

Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19

38,68 zł
Brutto

ISBN978-83-232-4021-1

Rok wydania2022

Strony368

Języki

Nr produktu47C71352EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 38 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 38 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,38 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Pandemia zaktualizowała problemy, o których sądziliśmy, że przeszły już do przeszłości. Ukazała kruchość naszej egzystencji i ułudę bezpieczeństwa, które gwarantuje technologia. Zapewne szereg procesów, które zachodzą w czasie pandemii, będzie miało znaczący wpływ na naszą przyszłość. Zdominowanie dyskursu o pandemii przez nauki medyczne, co jest zrozumiałe w świetle zagrożenia zdrowia i życia, jakie ona ze sobą niesie, stwarza wrażenie, że humanistyka jest bezradna. Niniejszą książką próbujemy temu zaprzeczyć; na pracę składają się teksty, które z pozycji humanistyki przedstawiają i interpretują przykłady kulturowych reakcji na pandemię covid-19. Nie jest to zatem praca o wirusie i chorobie, którą wywołuje a raczej zbiór relacji na temat człowieka i jego kultury rozumianej jako narzędzie oswajania z tym co nowe, inne i często (jak w tym wypadku) przerażające.

TematykaKultura

WydawnictwoUniwersytet im.Adama Mickiewicza w Poznaniu

Rok wydania2022

ISBN978-83-232-4021-1

47C71352EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-232-4021-1