• Nowy

Economics and Business Communication Challenges. International Week

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-7875-220-2

Rok wydania2014

Strony270

Językiangielski

Nr produktu5FC4259CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowców uczestniczących w Programie Erasmus+, którzy pracują na doskonaleniem rozumienia strategicznej roli komunikacji i zarządzania w rozproszonym środowisku biznesowym, w warunkach konieczności ochrony i właściwego wykorzystania mediów komunikacyjnych na różnych poziomach organizacji społeczno-gospodarczych. Najważniejsze problemy dyskutowane w monografii obejmują ocenę efektów synergii, interoperabilności i kompatybilności w procesach komunikacji, tworzenie wartości biznesowej, oraz redukcję redundancji informacji. Monografia adresowana jest to przedstawicieli nauk zarządzania zainteresowanych zarządzeniem informacją i wiedzą w administracji publicznej, edukacji uniwersyteckiej i w marketingu

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2014

ISBN978-83-7875-220-2

5FC4259CEB