• Nowy

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

0,00 zł
Brutto

AutorzyAleksandra Kaniewska-Sęba

ISBN978-83-65817-33-4

Rok wydania2018

Strony200

Językipolski

Nr produktu840A6771EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod. Opis stanowi fragment Wstępu

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAleksandra Kaniewska-Sęba

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe E Book

Rok wydania2018

ISBN978-83-65817-33-4

840A6771EB