• Nowy

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

0,00 zł
Brutto

AutorzyAnna Giza

ISBN978-83-235-2549-3

Rok wydania2017

Strony331

Fragment

Językipolski

Nr produktu0FA23C96EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie – w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego – potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych. ****** The Sorcerer’s Apprentice or the Social History of Marketing A versatile and multi-faceted approach to the evolution of marketing and its impact on companies, a market economy and economics as a discipline. The author presents the changes that determine the development of marketing practices and succinctly describes the phenomena and processes generated by marketing. The book analyses the economic, social and cultural context and therefore it joins the trend of holistic approaches to the long-term development of key areas of a market economy. Keywords: sociology, marketing, marketing techniques, corporate social responsibility, market research, consumer movements

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAnna Giza

WydawnictwoWydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Rok wydania2017

ISBN978-83-235-2549-3

Anna Giza
0FA23C96EB