• Nowy

Pedagogika innowacyjności. Między teorią a praktyką

0,00 zł

AutorzyBeata Przyborowska

ISBN978-83-231-2933-2

Rok wydania2013

Strony304

Językipolski

Nr produktu6E358DA2EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shipping eBUCZKA otrzymasz w ciagu 2 min

Ilość

Pedagogika potrzebuje innowacji dla edukacji. Ale potrzebuje także rozmaitych koncepcji teoretycznych, które będą nie tylko naturalną kontynuacją minionego stulecia w ich interpretowaniu, lecz jednocześnie będą żądać zmiany, gdy w głowach wielu wiek XX ciągle jeszcze się nie skończył; będą żądać radykalnego wyjścia poza horyzont zastanego. Jest jakimś paradoksem, że myślenie o innowacjach słabło i stawało się coraz mniej... innowacyjne!? Praca Pani Profesor Beaty Przyborowskiej niesie /zawiera taką twórczą zmianę; może nawet radykalną zmianę? Dotyczy ona innowacji w perspektywie integralnej, która wychodzi od: „mapy AQAL” i w sposób przekonywujący wymusza czytanie/widzenie owych procesów w czterech kwadrantach łącznie. To jest droga nowego - innego - twórczego. Z recenzji prof. dr hab. Ryszarda Łukaszewicza Beata Przyborowska podjęła się zadania użytecznej teoretycznie, metodologicznie i praktycznie próby określenia podstaw pedagogiki innowacyjności, ku temu wiodła ją droga gruntownej współczesnej analizy uwarunkowań i perspektyw innowacyjności (...). Autorka dobrze wprowadza czytelnika w zagadnienia innowacyjnej funkcji pedagogiki, pedagogii innowacyjnych, poznawczych i praktycznych podejść do innowacji i do dotychczasowego dorobku w dziedzinie refleksji nad innowatyką pedagogiczną, próbuje określić status pedagogiki innowacyjności. Z recenzji prof. dr hab. Stanisława Palki

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyBeata Przyborowska

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Rok wydania2013

ISBN978-83-231-2933-2

6E358DA2EB