• Nowy

Handel w przestrzeni wielkomiejskiej. Przykład Łodzi

0,00 zł
Brutto

AutorzyJerzy Dzieciuchowicz

ISBN978-83-7969-972-8

Rok wydania2013

Strony182

Językipolski

Nr produktuEFD0FCD6EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem tego opracowania jest przede wszystkim identyfikacja stopnia zróżnicowania obecnej struktury przestrzennej placówek handlowych i ich pracowników, jak też dostępności tych placówek w przestrzeni wielkomiejskiej, na przykładzie Łodzi. Podjęto również próbę typologii przestrzennej łódzkiego handlu. Tło dla tej problematyki stanowiło naświetlenie genezy oraz głównych nurtów badawczych nowej geografii handlu, w nawiązaniu do tradycyjnego podejścia stosowanego w tej dziedzinie geografii ekonomicznej. Omówienie współczesnej roli handlu w kształtowaniu przestrzeni miejskiej Łodzi zostało też poprzedzone charakterystyką rozwoju historycznego działalności handlowej w mieście, przy uwypukleniu jej przemian strukturalnych i wpływu tej sfery życia gospodarczego na kierunki zagospodarowania przestrzennego miasta.

TematykaGeografia

AutorzyJerzy Dzieciuchowicz

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2013

ISBN978-83-7969-972-8

EFD0FCD6EB