• Nowy

Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

0,00 zł
Brutto

AutorzyBeata Pawłowska

ISBN978-83-7525-600-0

Rok wydania2011

Strony232

Językipolski

Nr produktu169BC9E3EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

„Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza” Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBeata Pawłowska

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2011

ISBN978-83-7525-600-0

169BC9E3EB